Neler yeni

P.A.T.C.H Notes V1.1.7

Laniatus

New Member
Laniatus Games
24 May 2022
7
0
1
41
Değerlendirme - 0%
0   0   0
P.A.T.C.H Notes
- P.A.T.C.H Notes Version 1.1.7


Patch Note 1.1.7 & SURVEY

• Refactory client-side changes;

Dear players, we wanted to know your opinion and your sensitivity to this issue;
(Please do not forget to participate in the survey, this is extremely important)

Question; As you know, Soul Point providers (Wu Zhein Run, Minotaur Run, Naga Run, etc..) are designed so that only when one group enters the other group should wait. By participating in the survey the P.A.T.C.H Notes , you can ensure that this can be changed.

Added a more realistic look to dungeon skins.

- Improved Hightmap and Alpha usage.
- Improved image quality on backgrounds and textures.
- Particle effects and animations have been changed.
- Changed character voices and ambiance factors.
- Provided multiple changes to mechanical operations.
- The user interface design has been changed.
- Provided LOD connection with all game objects, and full effect included in graphics settings.
- Included in graphics quality levels (Ultra).

Changes according to the Game Character;
- The warrior character's default animation in the Idle position has been replaced with a more original animation.
- The default SFX specific to the attack animation of the warrior character has been changed.
- A noticeable difference in image quality has been achieved in the warrior character.

Refactory implemented according to Talents;
- Sword Energy (Warrior) has been changed so that its area of influence penetrates 3 units where the character is located.
- Blessed Armor (Warrior) will no longer fall to the ground when active.
- Stunning Blade (Warrior) will take damage (5% of the damage taken by the main target) to other targets near the target (if any) when applied to the target.
- Stomp (Warrior) , main effect area increased by 1 unit. Targets that are fully in the area of effect will take 3% more damage. Those outside the area of effect will take 2% less damage.
- Spirit Strike (Petrun) When first unlocked, its effect will deal 3% more damage to the current main target based on its (Total magical attack) value.
- Purge (Petrun), duration of effect increased by +4%. However, it will now turn off the effects of all targets that enter the area of effect, even after it has been applied.
- Removed the issue where Deadly Wheel (Assassin) when applied to the Target will now drag in front of the ability (wasted ability) even if the target is out of range.
- Poison Storm (Assassin), now applied to all targets in the area of effect (2 units) will be affected.
- Light Steps (Assassin) Now when cast, grants a light invisibility and burns all targets within 1 radius.
- Healing (Shaman) Now affects all counter bonuses in the game. (Poisoning, burning, stun etc..) PBUFF can clear its effects.
- Rising Dragon (Shaman) will find the target and deal damage even if the main target is far from it. Shaman can now act dynamically up to a distance (10 units) around the character, not around him.

YAMA Notları
- YAMA Notları Sürüm 1.1.7


Yama Notu 1.1.7 & ANKET

• Refactory istemci tarafı değişiklikleri;

Değerli oyuncular, bu konudaki görüşlerinizi ve hassasiyetinizi öğrenmek istedik;
(Lütfen ankete katılmayı unutmayınız, bu son derece önemlidir)

Soru; Bildiğiniz gibi Soul Point sağlayıcıları (Wu Zhein Run, Minotaur Run, Naga Run, vb.) öyle tasarlanmıştır ki sadece bir grup girdiğinde diğer grup beklesin. YAMA Notları anketine katılarak bunun değiştirilebilmesini sağlayabilirsiniz.

Zindan görünümlerine daha gerçekçi bir görünüm eklendi.

- Geliştirilmiş Hightmap ve Alfa kullanımı.
- Arka planlarda ve dokularda iyileştirilmiş görüntü kalitesi.
- Parçacık efektleri ve animasyonlar değiştirildi.
- Değişen karakter sesleri ve ambiyans faktörleri.
- Mekanik işlemlerde birden fazla değişiklik sağlandı.
- Kullanıcı arayüzü tasarımı değiştirildi.
- Tüm oyun nesneleri ile sağlanan LOD bağlantısı ve grafik ayarlarına dahil edilen tam efekt.
- Grafik kalite seviyelerine dahildir (Ultra).

Oyun Karakterine Göre Değişiklikler;
- Savaşçı karakterin Boşta konumunda varsayılan animasyonu, daha orijinal bir animasyonla değiştirildi.
- Savaşçı karakterin saldırı animasyonuna özel varsayılan SFX değiştirildi.
- Savaşçı karakterde görüntü kalitesinde gözle görülür bir fark elde edildi.

Yeteneklere göre uygulanan Refactory;
- Kılıç Enerjisi (Savaşçı) , etki alanı karakterin bulunduğu 3 birime nüfuz edecek şekilde değiştirildi.
- Kutsanmış Zırh (Savaşçı) artık aktifken yere düşmeyecek.
- Stunning Blade (Warrior) , hedefe uygulandığında (varsa) hedefin yakınındaki diğer hedeflere hasar (ana hedef tarafından alınan hasarın %5'i) alır.
- Stomp (Savaşçı) , ana etki alanı 1 birim arttırıldı. Tamamen etki alanında olan hedefler %3 daha fazla hasar alır. Etki alanı dışındakiler %2 daha az hasar alır.
- Spirit Strike (Petrun)Kilidi ilk açıldığında, etkisi (Toplam büyülü saldırı) değerine bağlı olarak mevcut ana hedefe %3 daha fazla hasar verir.
- Purge (Petrun) , etki süresi +%4 arttı. Ancak, uygulandıktan sonra bile, etki alanına giren tüm hedeflerin etkilerini artık kapatacaktır.
- Hedefe uygulandığında Ölümcül Teker'in (Suikastçı) artık hedef menzil dışında olsa bile yeteneğin (hareket edilen yetenek) önüne sürüklenmesi
sorunu kaldırıldı .
- Poison Storm (Assassin) artık etki alanındaki tüm hedeflere uygulanıyor (2 birim) etkilenecek.
- Hafif Adımlar (Suikastçı) Artık kullanıldığında, hafif bir görünmezlik sağlıyor ve 1 yarıçap içindeki tüm hedefleri yakar.


- Healing (Shaman) Artık oyundaki tüm karşı bonusları etkiliyor. (Zehirlenme, yanma, sersemletme vb.) PBUFF etkilerini temizleyebilir.
- Yükselen Ejderha (Şaman) hedefi bulur ve ana hedef ondan uzakta olsa bile hasar verir. Shaman artık karakterin etrafında değil, karakterin etrafında bir mesafeye (10 birim) kadar dinamik olarak hareket edebilir.
 
Üst